Rodinný výlet u Vás.

02.11.2011 12:39

 

Boli sme celá rodina v rodinnom skanzene u pána Mišeka a tak sme sa rozhodli,že tu aj prispejeme náš článok.Pretože dobrým ľuďom patrí poďakovanie. Videli sme mnoho prekrásnych vecí a starožitností, no tie vaše boli hotový poklad a všetko na svoje náklady.Každý jeden kúsok je využitý, pre nás a naše deti to bol hotový zážitok a moje najväčšie prekvapenie v tejto  neľahkej dobe.Dokázali ste vytvoriť nádherné dielo . za takú krátku dobu, klobúk dolu. Ja sám som architekt , ale priznávam v živote som také pekné veci nevidel. Najkrajšia tá Gazdovská izbička. Mirko si vynikajúci majster murár-obkladač ale aj projektant.Páčia sa mi tvoje vlastnosti, ako pevná vôla, sila ale aj láskaku starým veciam.Patrí tu aj poďakovanie tvojej mamičke, ktorá ti natkala krásne koberce, a tvoj otec ostane navždy vzorom pre všetkých.Odskákal si toho v živote dosť, ale aj ty Mirko si prešiel ťažkou cestou v živote.Patrí vám od nás poklona Mišekovci, že nežijete len pre seba, ale šírite dobré meno obci, Orave i Slovensku. Veď spoločnosti toľko odovzdávate. Takýchto ľudí je na Slovensku ako ste vy už málo, na jednej ruke ich spočítame.Prajeme všetko len to najlepšie do budúcna.

                                                                                                                Tomáš s rodinou z BA  

—————

Späť